Utmaning från Hege

Hege har utmanat mig i ett av sina inlägg

Det går ut på att jag skall skriva ner 10 sanningar om mig.
Nu skall vi se vad jag kommer på:
                                 
* Jag är rädd för clowner
* Jag har ett ställe på mitt ögonbryn som verkar producera mjöl eller nått. Ca 2ggr/dag så har jag en mjölklump vid ögonbrynet.
* Jag får panik om någon klämmer/rör min näsa. Då måste jag "rätta" till näsan. Det kan ta allt från 5-30 minuter innan det känns bra igen.
* Jag har dåligt självförtroende
* Jag fiser nog mycket. Inte på jobb dock, så micke har en del att stå ut med om kvällarna
* Smått pedantisk
* Fortfarande barnsligt förtjust i mina föräldrar. Umgås gärna med dem.
* Är beroende av godis, detta är inget skämt, jag är verkligen så glad för godis
* Gillar att bitas. Skön känsla i tandköttet
* Jag fuskar som tusan med viktväktarna. Gottar mig ocg unnar mig en massa....

Så detta var mina sanningar! Hoppas de är godkända =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0