Klassträff

He.... Rätt roligt. Min arbetskollega Hege har precis varit i Norge på klassträff och berättat om detta på jobb och hur roligt det hade varit. Så kom jag hem idag och fick ett samtal angående just Klassträff.
Då sa de att de skall arrangera klassträff för de som gick ut högstadiet för 10 år sedan. Är du intresserad?

Alltså, detta va ju jätteroligt att höra. Träffa alla. Men det kan inte vara samma sak för mig som det va för Hege min arbetskamrat. Hon flyttade till ett annat land och har inte sett många av dessa klasskamraterna sen hon flyttat och helt plötsligt är de där, allihopa, lite äldre =)
Vilken känsla..
Jag bor i samma stad, har träffat många av dem i gymnasiet, Ica, på jobb, Eller i kön till omklädningsrummen i de lokala klädesbutikerna.
Woohoo....

Men jag skall ändå se fram emot denna klassträffen som tydligen skall äga rum 4 april.

Sen frågade tjejen i andra sidan luren: Skulle du kunna tänka dig att ställa upp som klassens värdinna, du behöver inte göra mer än att tycka det ska bli kul att träffa alla och kanske ringa några samtal.
Jag då som är alldeles för bekväm och inte har den extra energin fick snällt tacka nej till detta.
Då hon frågade om jag kunde tipsa om någon så sa jag glatt: Ja prova med Gabriella Duch =)
Hehehe, så nu vet du vad du har att vänta dig Gabbe gumman hehehe...

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0