Karlslundsbadet med lille Holger =)

Imorgon skall jag och mitt Gudbarn (brorsson) Holger iväg och bada.
Jag köpte badbyxor till honom förra veckan och nu skall vi testa dem.
Jag har en gång i tiden varit babaysim instruktör. Det kan jagh verkligen rekommendera, det var hur roligt som helst.
Speciellt de nya grupperna där barnen var ca 6 veckor gamla.
Holger är lite mer än 9 månader gammal, så vi ska simma en hel del imorrn tänkte jag.
Sen blir det en middagslur för honom medans jag gör mig iordning inför Oscars 9års kalas.
Oscar är min systerson, den äldsta av mina syskonbarn och jag har lovat att baka kanelbullarna till hans kalas.
Detta får jag fixa på förmiddagen, så att jag kan lägga all min tid på Holger när vi leker =)


Världens finaste Holger, med världens finaste Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0