Akupunktur i örat

Jaha då har man provat på det också.
Det är nämligen så att min mamma har håller på att gå en kurs med jobb om att sätta nålar i öronen.
Så idag utsattes jag för detta. Och som ni kan se på övningsörat här nedan så finns det massa olika punkter för vad man har problem med eller ja... Ni förstår.

                   

Vad ska jag välja, vad ska jag välja, hmmm... Eftersom jag har tränat idag så kan jag väl likagärna köra på samma tema (Alltså beach 2010) så jag ber mamma sätta nålar som ska stoppa sötsug o matvraksfasoner som jag har problem med för tillfället (äter som en häst... Snask o allt)
Så det gjorde hon.... Pappa var med och dokumenterade allt =)
                            

                                    
Förresten, min hals är inte så lång o smal som det ser ut på bilden ovanför, det är skugga....
Bara så ni vet ;)

Kommer fler bilder från dagens myskväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi, lilla giraffen:)

Det såg ju spännande ut!



Du kommer bli den vackraste mamman när de e din tur, det kan jag lova!

2009-10-11 @ 19:47:38
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0