Nu är det slut på svineriet....

Jepp, jag kan härmed berätta att jag inte kommer att bidra till svineriet.
Jag fick min influensa vaccination idag. No big deal (Jag är en av de som inte reagerar på det) än så länge iallafall.
Så in och ut från vårdcentralen... (kolla min stackars arm, visst ser den öm o svullen ut? Full med blåmärken....VISST??????
                        

Det innebär dock att jag inte kommer kunna träna på en och en halv dag. Så med detta i tanken tänktre jag träna massa i söndags och massa idag.
I söndags blev det någorlunda, och idag kunde jag ha tränat extra om jag ska vara ärlig mot mig själv.
Men visst är det konstigt, jag sitter nu i soffan och ångrar att jag inte körde lite längre på rodd, eller crosstrainade några extra minuter.
Varför inte bara klappa sig på axlen och tänka: fan va bra, då fick vi rört på oss idag också.
Så ikväll ska jag försöka tänka så.
För det är ju bara jag själv som förlorar på att sura och ångra mig.

Kan även berätta att min syster skickade ett bildmeddelande till mig innan idag (se bild nedan)
                     

Och fast att jag bönade och bad om att få smaka en (är ju trots allt en nåldocka idag) Så vägrar hon köra in till stan och lämna av några till mig =(
Jag ska baka mina egna nån dag, då ska de få se.... Då ska alla få se =(

Kommentarer
Postat av: linnea

jag ska ta vaccinet imorgon, ussh! :p

2009-11-23 @ 18:50:39
URL: http://goddamnmaddog.blogg.se/
Postat av: Hege

Du var i alla fall duktig och tränade över huvud taget! Jag har inte rört en fena sen vårt pass på hotellrummet för över en vecka sen...

Suck!



Och du... när du bakar så får gu jättegärna komma på besök till mig med några, för du vet att det skulle jag göra aom jag bakade någon gång :o)

Kram H

2009-11-24 @ 19:31:21
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0