Heidelberg nästa

Hejsan hoppsan.
Hur har er helg varit?
Igår så var Micke och hand paintball lag med i en Dodgeball turnering i Helsingborg. Jag åkte dit för att titta på deras första match och det va helt otroligt. På något magiskt sätt så förvandlades dessa 10 killar till små pojkar. Det var direkt ner till sandlådenivå. Pekade finger och skrattade när de träffade en motspelare med bollen. Misstolka mig inte, de hade skitroligt, men det va ganska otroligt att se denna förvandling som skedde i en handvändning. Så jag pussade Micke på pannan, gratulerade honom till vinsten och bad honom leka vidare med sina kompisar. Micke hoppade glatt iväg o spände musklerna tillsammans med sina kompisar.... Och jag åkte för att fika med Gabbe istället.... Vi va mer på samma nivå just då hehehe..
När Micke sen kom hem så hade han en svullen fot, ont i knäet och kände sig litta febrig så jag packade in honom i täcke framför tv:n, stack iväg för att handla mat, godis och film. Sen kliade jag honom tills han somnade fint i soffan. Så jag tror allt han behöver mig lite ändå och få bli ompysslad och pussad på, fast att han ibland vill leka grabbig med sina kompisar =)

Idag började dagen med frukost hemma hos mina föräldrar, jag skall vara bortrest denna veckan och alla ni som känner mig vet att två dagar räcker för att jag ska sakna mina föräldrar. Hur skall jag klara mig :) ?

Sen åkte vi för att fira min morbror Ivar som fyllde 65 år i Fredags.
Trevligt att träffa släkten (den på mammas sida)...

Nu gäller det att packa... Jag blir alltid lika nervös för packning när jag ska iväg. Rädd för att missa något. Jag funderar på att fråga Hege. Med hennes kontrollbehov så har hon säkert en packlista som hon går efter. Jag älskar kontroll listor... Men denna gången har jag inte gjort en och jag tänkte ta den lätta vägen o be henne om en sneakpeak på hennes lista.
Sen blir det mys mys mys med Micke. Han är inte riktigt van vid att jag åker iväg så han går här hemma och surar lite samtidigt som han så gärna vill att jag ska ha roligt =)
Vi har iallafall laddat upp med massa gott... Se bara här!
Hege har ju sagt att jag inte får unna mig i veckan i Heidelberg, jag har det hårt visst?  ;)

                                                            
                        

Kommentarer
Postat av: Anna

nawe vart ska du gumman?

2009-11-16 @ 07:37:34
Postat av: Mum

Haha, du vet att jag saknar dig, och tänker, har jag nu sagt hon ska vara rädd om sig osv..osv. listan är ju lång med saker som ska sägas innan mina kära åker iväg, men vi har ju lilla Micke och jag ska bjuda honom på mat någon kväll denna veckan, så han inta känner sig för ensam, men ha en mysig vecka i Heidelberg, det är du värd, puss o kram

2009-11-16 @ 14:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0