Southern kitchen café och Harry Potter

Snart åker vi till Malmö för att äta middag på Southern Kitchen Café och efter det sall vi se Harry Potter på bio.
Efter att ha gått igenom Harry Potter I,II,III,IV,V Så skall det bli spännande att se ännu en.
Jag är en av de få som inte vet vad som händer i slutet, kommer Potter dö eller inte?
JAG VILL INTE VETA.....
Jag känner mig lite tramsig som kollar på de här filmerna, men de senast filmerna är faktiskt inga barnfilmer, de är lite läskiga :) hahahaha.... "Nörd"


Min älskade fyller som sagt 30 år idag och när han kom hem överraskade jag honom med att säga att han inte bara har slutat tidigt idag utan han har HEEEEEELG nu =)
Olof (Mickes jobbarkompis som precis blivit pappa) har hjälpt mig med att få Micke ledig imorrn.
Men mer än det vet han INTE och ska heller inget veta.

Jag återkommer med foto och berättelse på Söndag.
Så alla som läser denna bloggen (Emma, mamma, Jessica) hörs på Måndag =) hehehehe....

Kram o see ya

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG då?? ha de så mysigt

2009-07-16 @ 22:15:51
Postat av: Emma

Haha:)

Ha en UNDERBAR helg!

Vi hörs nästa vecka.

puss o kram

2009-07-17 @ 07:30:43
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: jessica

Spännande!! Hihi!! Å jag ska önksa lite sol till er!! Men det ska väl bli bättre hörde jag!! :=)

2009-07-21 @ 12:13:19
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0