Harry Potter och sallad =)

JAG HAR VÄRLDENS TREVLIGASTE NYHET........
Nu har Olof och My fått sin lilla pojke, äntligen. Det blev en Theo (Vet ej hur ni vill göra med stavningen så jag gissar).
Micke blev helt rörd och va lyckliug hela dagen för det, så han drog ner mig i stan så att vi kunde handla liute presenter till honom, men tro mig när jag säger att det va tusan inte vad som helst som dög, det skulle vara "rätt"....
Men jag säger inte vad det är, för de kanske läser detta innan de hinner få det ;)

Så efter inhandling av bebispresent så träffade jag mamma, vi stack iväg för att handla till kalaset imorgon.
Jag blir 25 imorrn och micke blir ju 30 år den 16:e.
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!!!!
   
'
Efter detta så hade jag ungefär 2 timmar på mig tills vi skulle till Lomma (Mickes bror m familj bor där), så jag och min kära Emma träffades för att powerwalka och det va precis det vi gjorde, vi snackade om allt som va aktuellt i våra liv just nu och allt annat mellan himmel och jord, plötsligt hade vi gått i 2 timmar. Det tackar jag för =)
Så vi skall fortsätta med denna trevliga trend, och skall powerwalka igen på Måndag.
Emma, glöm inte att kola med Jonas om Onsdag =)
 


Efter detta så stack vi som sagt till Lomma för att kolla på Harry Potter 4.
Vi skall ju se bion men eftersom det är ologiskt lång tid emellan filmerna så glömmer man ju vad som har hänt från film till film, så vi har kört ett Harry Potter marathon. Det har varit riktigt trevligt, med god mat och trevligt sällskap =)
Och så tror jag att vi kom överrens om att vi ville resa utomlands till höst =)
Tihi... Jag tror nämligen att vi kommer få presentkort på Resia i födelsedagspresent, tjooohoooo....

Nu är jag hemma igen och är nöjd med min dag, imorgon skall det dukas upp för storkalas och det skall bakas och städas en massa och eftersom Micke kommer hålla i Paintballträning imorgon så är han borta fram tills det att kalaset börjar. Så jag och svärfar skall resa tält i trädgården, hoppas vi klarar oss från skurar.

Håll tummarna för oss =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS igen tantan =) Puss o Kram från Anna m fam

2009-07-12 @ 06:29:21
Postat av: Emma

va härligt att höra. Guu va unga vi va på den bilden, hoho, de va tider det. Puss o vi hörs senare!

2009-07-13 @ 15:47:30
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0