Blev fint hos Gabbe och Patrik

Efter bullfrukost hos mina föräldrar idag så åkte jag hem till Gabbe och Patrik för att hjälpa dem med att måla hallen.
Det blev verkligen superfint, ska försöka få det på bild någon dag!
Också fick jag tillfälle att busa/mysa med deras Bella ett tag =)
Hon är bara för söt den flickan!

 

Gammal bild på Bella, men visst funkar den fortfarande =)

Nu väntar jag in Micke, förhoppningsvis så blir det lite bada i havet idag.
Någon som vill med?

Ikväll skall vi träffa Mikaels bror och svägerska, det ser jag fram emot =)
Men vi hörs säkert mer idag!

Kommentarer
Postat av: jessica

Naw vad söt hon är! Sån libero blomma har Neo också!! :=) Bada i havet?? Är du inte klok, det öser ju ner ute.. Haha!! Åh ja då får vi se om filmen är bra!! Den verkar ju super bra!! :=) Ha en trevlig kväll!! Kramar!!

2009-07-30 @ 14:22:58
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: jessica

Haha ja den var verkligen bra! Som vi skrattade!!!

2009-07-30 @ 22:13:31
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0