Blanda Nytta med Nöje dag!

Hallå hallå....

Idag har man varit lite flitig. Efter en efterlängtad sovmorgon så begav jag mig ut på en lång promenad.
(Har lovat mig själv att gå långpromenader varje dag på min semester).
Träffade även min kära sambo medans jag promenerade =) Så fin han är!

Sen hämntade jag upp min mammy, vi stack en runda till IKEA och Väla och spenderade några hundralappar, vilket va väldigt återhållsamt av oss. Vi skulle VILJA spendera mycket mer där.
Jag handlade Ny badrumsmatta, blommor och krukor, batterier.



När jag hade lämnat av henne hemma så hann jag bara hem, då ville micke till friidrottbanan vid Gullstrandsskolan.
Han håller på med ett konditionstest och vill se från dag till dag hur han ligger till =) hahaha....
Så där spenderade vi en 30 minuter, jag hann få lite solat under den tiden.
Efter detta så var det middag och mys hemma hos svärisarna.

Nu sitter vi hemma och slöar vid vars en dator, skall snart se en massa American Dad avsnitt!

Jo, jag glömde berätta att jag är inne i en pussel och läsa bok period.
Så jag har beställt hem två pussel från www.pusselbutiken.se
Dessa två blev det idag



Visst e de fina =) Längtar tills de kommer!

Nej nu väntar tv:n och en skål jordgubbar!
Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi så du e en pusselnörd? Det visste jag inte.

Min mamma har oxå dille på sånt. Men jag saknar tålamod när bitarna är såå små o många!

Jonas va tvungen att jobba idag. Ska vi höras sen om vi ska promenixa?

Puss o kram

2009-07-15 @ 10:51:09
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0