Min fredag !

Jag såg verkligen fram emot min fredag denna veckan, fredagar är definitivt den bästa dagen i veckan tycker jag.
Men denna var även lite speciell och när jag menar att en fredag är riktigt att se fram emot så behöver det inte betyda, party, glitter o champagne, nej nej nej, min fredag var bättre, det började med en snabb visit till systemet för att införskaffa mig nått vin, sen fortsatte jag hem till mamma o pappa ( pappa hade 54 års kalas ) där träffade man på hela familjen o de närmsta vännerna =) Åt god köttfärspaj med frisk sallad till så att man hade samvete nog till att trycka i sig fstlagsbulle till efterrätt =)) ÅHHHHHHHHHHH mammas fastlagsbullar är så goda!
                          
                                                                                 Pappy
 

När vi pratat, skrattat diskuterat Grey's Anatomy ett bra tag så lämnade min sambo sällskapet för att träffa ett par vänner i Hbg och gå ut för middag osv. Jag stack ifrån kalaset kort därefter för att hälsa på Gabbe som planerat. Så med snacks o vin under armen gick jag rakt över gatan i myskläder för att slänga mig i hennes soffa o kolla på Let's Dance.
Det blev inte att vi kollade så mycket ( det blir det aldrig ) vi snackar om allt som är viktigt här i världen, t.ex vilka kändisar som verkar vara personen som Vi hade kunnat umgås med, vilka som verkar vara nere på jorden o roliga, vi kom fram till Sandra Bullock, Kate Hudson o Liv Tyler......

                                             

                       Vad tycker ni? Verkar inte dessa tre vara några som man hade kunnat umgås med?

Vi har även disskuterat porrstjärnornas namn, många heter juh Candy, Chrystal osv osv.... Och då frågade vi oss vem av oss som hade varit Chrystal o vem av oss som hade varit Candy ( om vi hade varit porrstjärnir hehehe ) Och vi kom fram till att hon nog är en Chrystal och jag är nog mer av en Candy...

                                                                        
                                Chrystal  ?                                                   Candy  ?

Om ni hade varit tvugna till att ha ett porrstjärne namn, vilket namn hade ni valt då?

Men vi hade iallafall igång Let's Dance under tiden vi diskuterade allt detta viktiga o drack vin så vi hängde ju med på att Blondinbella åkte ut igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0