Komma ikapp med skvaller

Jag vet inte vad det är med mig. Jag tycke rinte jag har massa att göra men ändå så går dagarna och allt det man vill hinna med skjuter man framför sig varje dag.
Jag har en hel lista med en massa "måsten" och "jag borde..."
Såsom städa, julbaka, fixa bland mina recept, träna, börja på viktväktarna igen (betalar fortfarande, men har inte ork att gå dit), scrapa mer, blogga mer, hälsa på vänner innan all juletid.
Ja, jag kan fortsätta lista upp allt man vill/måste hinna med.

Jag hade 3 orörda Amelia tidningar hemma (fortfarande inplastade) när mamma kom mer en fjärde tidning när jag va sjuk.


Så jag har en del skvallerläsning framför mig.



Jag har hunnit baka lite lussebullar


Jag vill även passa på att berätta om hur bra min mamma är. När jag och micke var sjuka nu i helgen så ställde hon upp så mycket. Vi ringde henne och frågade om hon kunde komma förbi med värktabletter, då kommer fina mamma hem till oss med en hel matkasse med allt möjligt, 2st julmust, nyponsoppa, halstabletter, amelia veckotidning, grönsaker, ost, skinka, Dagstidning och massa massa mer.
Så jag o micke behövde inte ens lämna lägenheten för att inhandla frukost/lunch.
Vi älskar henne för detta, puss på dig mammy ;)


Kommentarer
Postat av: Mum

Tack kära Angeliqa och tack för att du börjat blogga igen, har saknat dina inlägg, puss

2009-12-10 @ 07:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0