Grååååter

Jaha,,....då har man tillbringatr de sista timmarna av Söndagen till att gråta.
Jag berättade ju för er om boken jag började läsa igår. "En sorts kärlek"
Jag kunde INTE lägga ner boken och är nu färdig. Micke fattar inget, jag bara går och gråter.
De sista kapitlena hade jag sms kontakt med Hege (hon är en av de som rekommenderat boken till mig), jag grät och va förtvivlad, men Hege skrev bara, fortsätt läs, annars gråter du imorgon också.
Jag fortsatte läsa...

Med handen på hjärtat, de som känner att de kan skall läsa denna boken.
Men jag kan sätta pengar på att alla blir berörda av boken och kommer klämma fram massa tårar.

Kommentarer
Postat av: valeria

Besök min sida och se om just du blev veckans blogg!

2009-08-10 @ 07:55:27
URL: http://prinsessanvaleria.blogg.se/
Postat av: M a ll a n m a mm a

oh nu vart jag sugen på att läsa. attans! jag som redan har typ 8 böcker och läsa ut först hehe

2009-08-10 @ 11:46:09
URL: http://HTTP://MALLANMAMMA.BLOGG.SE
Postat av: valeria

haha jaa, du kan vara stolt.. den där anonyma hade röstat på en annan tävlande, det var väl därför hon fick det där reaktionen. Hihi, Hatar anonyma kommentarer det är så fegt

2009-08-10 @ 17:40:08
URL: http://prinsessanvaleria.blogg.se/
Postat av: A

Jag vet vad du menar...läste ut den på tre timmar. Änklingen är grymt bra och lika svår att lägga ifrån sig.

2009-08-14 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0