Dag med Olof & My



Olof & My ville ge oss en fin dag i present för att vi fyllde 25, 30 år.
Så de överraskade oss med bullar.
Efter ca 1 timmes frukost och kaffe så fick vi direktiv att ta med badkläder.
Vi körde till Råå där iallafall jag var 100 på att vi skulle till Ven hehehe =)
Men det visade sig att vi skulle åka vattenskidor och sån där munk =)
HAHAHAHA.....
Det va länge sedan jag skrattade så tårarna rullade.
Det va en jävligt bra present, och såklart kommer bilder så snart jag har dem =)

Tack Olof och My

Har bara denna bilden (som jag snodde från hennes blogg)

Kommentarer
Postat av: Anna B

fan va kul, in med bilderna NU !! hehe kram

2009-08-15 @ 22:41:48
Postat av: Jennifer

Ojoj Det låter riktigt :-)

Vilka bra vänner.

Kram på er

2009-08-16 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0