Bebisdags

Jag blev inspirerad av en annan bloggare om att kika in på en rolig hemsida.
www.makemebabies.com

Där kunde jag med hjälp av bilder på mig och en partner se hur vårt barn kommer se ut.
Om man nu tror på detta så kan man ju gå efter det när man väljer partner.
Nu har jag redan en partner och helt ärligt, visst blev mickes o min bebis finare än de alternativ jag provade med?


                                                              Micke & Angeliqas bebis...
                        



                                                             DiLeva & Angeliqas bebis......
                        



                                                     Lesbian baby ( Angeliqa & Jennifer )
                         

                             Så micke............... Upp till bevis!!! Jag är jättenyfiken på vår bebis =)
                                             Vilken bebis tycker ni jag ska satsa på att få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0