Världens bästa mamma 49år idag!

            Idag fyller Min mamma 49 år! Världens bästa mamma!
  
                                     
                                      



                                    

Så idag ska jag och micke hem till henne med vin och Martini Asti och MASSVIS med gottis =)


Och imorgon så ska hon ha kalas, då hela familjen och övrig släkt hälsar på för tårta!
                                   

Puh, alla dessa kalorier, det är bäst att jag sätter igång o förbränner redan imorgon!
Vi har nämligen fått reda på när vi ska göra det slutgiltiga konditionstestet på jobb, 20 Nov...
Jag hoppas att ha ökat från min etta till iallafall en trea, men med allt detta vin och kalasande så vet man aldrig, men jag tror det ska bli bra!


                                                                Mitt Mål !!!!

                     

                      Hmm, får träna ett tag till, för min spegelbild visar annat  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0