Tisdagsträning o lite från helgen!

Fredag - Helt jävla galet..... Verken jag eller micke har minne om vad som hände i fredags, detta måste jag kolla upp!
                 Återkommer med vad vi gjorde ( om det av någon underlig anledning skulle intressera nån av er ).
                 Är det nån av er som vet vad jag gjorde i fredags?

Lördag - Städade en massa under förmiddagen och tvättade ( nödvändigt ont ).
                 Åkte till G-Löv för vi skulle ju på kalas för Oscar som fyllde 8 år. Vi hade inte handlat present till honom för vi 
                 hade planerat att hämta honom på Söndagen så att han skulle få en heldag med moster o Micke o välja vad 
                 han själv ville ha. Efter det trevliga kalaset med massa folk så stack vi hem igen, tog på oss massa 
                 ytterkläder och traskade ner i Borstahusen, gick en liten promenad längst stränderna ( jag vet, det låter
                 som en romantisk film ) och kollade på vågorna.... Efter det tog vi en runda in på Pumphuset, beställde 
                 både drinkar och öl och satt där 1-2 timmar och spelade kort med varandra och bara flabbade =)
                 Det va otroligt mysigt =) det kan jag tipsa alla om att göra oftare än vad man faktiskt gör sånt!

Söndag - Vi hämtade Oscar som planerat klockan 12 för att ta honom till Center Syd. Han tog med sig både
                  pengar o presentkort som han hade fått på kalaset. Han köpte skor och maaaaassaaaaaaa
                  Pokémon. Av oss fick han ett playstation spel, fast att han redan har så många! Vi fikade och åt massa 
                  gott under dagen innan vi släppte av honom hemma igen! Jag tror han hade riktigt trevligt med oss =)

                                                                                                                                                                                                                                              
                                                  
                           

Igår var jag o Micke på Friskis o tränade Kick'nBox! Vi har börjat bli himla duktiga på det här med att träna regelbundet.
Så idag ( nu faktiskt ) ska jag träffa Hege på Friskis och köra Step passet.
                                                                Beach 2011 here I come =)
                                                              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0