Svettig omgång med logistik

Puh, träna träna träna nu i slut tampen av konditionstävlingen.
Jag hade efterlängtad vila i fredags, lördags sprang jag 4,2 km, Söndags va jag på Medelpass på Friskis, Igår va jag på Kick'nBox ( jobbigaste någonsin ) och idag är det lagträning ute hos Marie, ( Hon kör verkligen hårt med oss )... Men det är bra! Killarna följer med oss för att svettas idag, det blir nog samma upplägg idag som sist:
Uppvärmning som består av att springa 3,8 km, sen intervallträning och styrka kör vi hemma.

Men belöningen för idag blir att sticka hem till mammy o pappy efteråt och dricka varm o'boy och mumsa på varma goda bullar =)
Egentligen skulle jag ta en vilodag imorgon men jag tar den hellre på Fredag då Oscar min systerson kommer hit för helgen, så imorgon tror jag att det blir lite cykling på jobb antingen före eller efter...
Måste pressa mig nu i slutet av tävlingen som sagt, sen är det time for Grey´s 21.00....
Spännande spännande!!!

Off till träning...

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, vem e de egentligen som e träningsfreak. Du e galen kvinna.

När ska vi ses?

Puss

2008-10-23 @ 12:56:51
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: anna b

nya inlägg grek, el du hinner inte för tränar tränar tränar tränar tränar haha! shit du måste snart va ett sklette! nu ska jag trycka i mig pizza! puss jag har bilddagboken annabruer btw om du vill se vad vi hittar på.

2008-10-23 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0