oj oj

Yes, jag vet jag vet, ingen rolig bloggare på senaste tiden, det får jag väl erkänna till!!
Men vad kan jag skylla på? Jobbat en massa (ingen bra ursäkt, Tränat jättemycket ( absolut ingen bra ursäkt, tränar man har man ju massa energi att lägga på sin blogg, plus att man har lte att skriva om ) hmm, vad mer kan jag skylla på, Micke kanske, den tid jag är hemma vill jag ju ha med honom =)
Det va en bra ursäkt...
Jag har även klippt mig, så nu har jag inte så långt hår längre, bara precis lite längre än axlarna, trist bara att jag knappt gör vid mig.
Kollar på andras bloggar t.ex [email protected] ( min fina vän ) eller den där blondinbellas blogg, alltid så fräscha och fina, jag vågar inte slänga ut bilder på mig, herregud, jag är ingen inspiration över huvudtaget!

Vi har iallafall satt en regel på jobb nu att minst en dag per vecka ska vi klä oss i kjol eller slänga på oss ett par fina pumps som lyser upp en lite. ( jag ska försöka med detta )...
                 
På tal om det, jag vill gärna slänga ut lite pengar på kjol och skor...

Jo och den där träningen som jag försökte skylla på, det är ju så ( som jag nämnt innan ) att vi tävlar på jobb i kondition. Snabbt förklarat - Det lag (4 pers) som ökar sin kondition mest på 7 månader vinner en weekend till stockholm!
Vårt lag kan jag stolt säga är det mest tippade på jobb =)
Folk har kommit fram till min lagmedlem och sagt att vi är de mest tippade =) Härligt, vi kan ju inte göre de besvikna.
Däremot så hade vi också det bästa utgångsläget, för när vi mätte upp vår kondition för ca 6 månader sen så hade vi alla ettor ( det sämsta man kunde ha i kondition ). Sen dess har vi tränat och ätit rätt och tro det eller ej, men börjat acceptera och gilla våra nya liv!

Och skulle det vara så att vi inte vinner första pris så kommer vi att fira vår nya kondition anyway!!
Har någon nåttt bra tips på hur man kan göra det-???
Nästa lopp som är på almanackan är luciamilen!!! Jag har inte sprungit en mil sen Tjejmilen!!
Ska bli kul och se hur det kommer att gå till, men jag tänkte att jag skulle springa som tomte =)
                                                                 

Måste börja göra mig iording, kan faktiskt inte släpa runder i myskläder varje helg, trots att det är sååååå skönt.
Ska nog fixa till mig i håret också, så kan jag ju slänga in en bild så ni ser nya frisyren!

Peace..
                


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att se att du äntligen skriver igen. Vill ju veta vad som händer i ditt liv:)

Släng in en bild på frissan snart.

O sen får vi ju faktiskt ta o ses nån dag!

Puuss

2008-10-14 @ 11:59:33
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0