Greys anatomy

ÅHHHHHHHHHHHH...... Snälla säg att ni kollar på Greys Anatomy!?!?!

Jag skojar inte om jag säger att det är det bästa programmet någonsin, jag unnar mig ett glas rött varje onsdag den timmen jag sitter som fastklistrad i soffan framför tv:n!

För er som missade programmet och planerar att se det senare i veckan, läs ej mer...

Gårdagens program var kanon, vi hade cement mannen, tjejen med hjärntumör, kärlek, besvikelse, uppgörelse, levande ljus, människor som vuxit som person, massa massa massa i ett program....
Nej jag säger då det, INGET ska gå före min endaste timme då jag har bokat tv:n.....
T.o.m. Micke kollade på detta med mig igår, tror han är fast...


Gud, vad jag längtar till nästa vecka, och ni som följer Grey's... Tror ni Meredith tar illa upp/ger sig iväg /ångrar sig nu när McDreamy lämnade henne bland alla levande ljus för att sticka till Rose och klara upp saker?
Känner jag Meredith rätt så ställer hon säkert till det på nått sätt, hon är inte helt botad! Vad tror ni?

Nu kommer snart syrran hit, då ska vi sticka o träna, ikväll blir det nog en runda tvätt, och kanske hem till mammy o pappy ett tag! Mamma om du läser detta, är det okej? är ni hemma ikväll? Släng isåfall iväg ett sms =)

Ha det gött alla, nu ska jag förbränna fett i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0