Hello Hey, whats your name...

Störig låt att ha på huvudet!!!
Ska snart iväg p Kickn'Box med micke, Hege o Mats.
Ohhh tiden då jag ska göra konditionstestet kommer närmre o närmre.
I fredags när vi festade hos Hege så hade vi ju lagträning tillsammans först, sen tränade jag inte på Lördagen av helt andra skäl ;)
Igår tränade vi ( Jag o Hege ) Medel på friskis och ska idag som sagt på Kick'nBox.
Imorgon är det lagträning igen, brrrr det är såååååååååå kallt o springa ute. De andra förstår mig inte, jag har nog lägre kroppstemp än vad de har Brrrrrr * snälla marieeeeeeeee*......


Jag ser snart ut som en snögubbe.......

Kommentarer
Postat av: Marie

Lilla gumman. Det är bara att bita ihop. Innan den 20:e ska vi vara i topptrim. Det är 3 träningar kvar bara. Och om du är frusen så har du nog hög kroppstemp, för då upplever du större temperaturskillnad när det blir kallt ute :-) Du är jätteduktig, bara jobba på!!!!!!!

2008-11-04 @ 10:44:24
Postat av: Jennifer

Men visst var det inte så farligt ??

2008-11-05 @ 12:44:21
Postat av: Emma

Tack så mycket kära du:)

Får bjuda hem er när vi fått lite ordning.

Håller på att måla för full med. usch va rörigt!

Vi hörs!

Puss o kram

2008-11-07 @ 11:07:50
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja dom va väldigt goda oxå!!! Det é en av de bästa sakerna med att vara gravid, att man kän äta lite mer gott än i vanliga fall haha!!

2008-11-07 @ 14:36:21
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0