Träna träna träna träna

Hejsan Hoppsan!

Jag vet inte vad ni ska skåla in dett nya året med! Men vad jag är lite nyfiken på att veta är vad ni ska lova er själva inför 2009?
Själv så ska jag fortsätta med träningen och faktiskt försöka bygga upp hyfsad kondis.
JAG VILL OCKSÅ HA EN FIN KROPP!!!! Varför ska alla andra ha det?
Så jag ska fantamej träna o träna inför beachen 2009!


Det ska bara precis bli så nu!
Inte äta en massa onyttigt socker, men en massa fin mat istället!
Man har ju verkligen gottat sig nu till jul och jag vet inte med er andra men jag ger mig själv ursäkter för att få äta som t.ex " men nu är det jul o då får man unna sig" eller " nu har jag tränat på bra, en kaka skadar inte"....
Patetiskt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gott nytt år! Har bara ett nyårs löfte och det är att gå ut längre rundor med våra hundar, ibland é det bara en 10 minuters kiss, för det regnar,men inte 2009 inte!! Haha!

2008-12-31 @ 13:21:32
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0