pilgrim armband från mammy

Ville visa vilket armbandshänge det va som jag fick från min mamma i hemlig kompis julklapp!

                                                                                         Tack mamma!
                                                              
                                                              

Tydligen skulle denna klöver ge mig mer tur när vi har våra spelkvällar (precis som om jag behöver tur )....
=)
Jag är jätteglad för den!

Jag gick in för att kolla på fler charms ( det är vad pilgrim har valt att döpa dessa hängen till ) och då hittade jag deras kollektion över klockor och jag hittade en ( enligt mig ) jättefin klocka som jag antagligen kommer vilja köpa snart!

                                                               
Är den inte fin?

Nu har jag precis gjort mina väninnor ännu finare inför nyårs firandet =)
Hoppas de blev nöjda, men det verkade de som de blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0