Konditions tävlingen

Hejsan hoppsan allesammans!
Jag har praktiskt taget blivit tvingad att skriva ett inlägg idag...
Jag och mina arbetskollegor ska nämligen till Ullared imorrn och enligt ett tidigare inlägg så har jag lovat att mitt förra besök var det sista!
Tydligen inte... Så nu ska jag alltså dit igen!

Jag kan också passa på att nämna att vårt lag ( mission08 ) VANN konditionstävlingen woohooooo.
Så vi har vunnit en weekend till stockholm! jag kunde inte ha varit stoltare över mina kollegor =)

Men inte utan en kamp inte... lite trist med en sån krampig kropp nu också ( som vi byggt upp i denna strid )



Så nu får ni före o efterbilder på hur vi ser ut efter konditionstävlingen!


Marie:

     



Jennifer:

   



Hege:

   


Och till slut mig (Angeliqa):

   



Kommentarer
Postat av: Hege

Duktig flicka :o)

2008-12-18 @ 06:16:36
Postat av: Marie

Oj vad snygga vi har blivit... lite väl mycket muskler, men vi behöver ju ha lite i reserv nu till julen :-)



hoppas ni har en bra dag på ullared. vi ses i eftermiddag.



kram Marie

2008-12-18 @ 14:08:55
Postat av: Emma

Shit va bra gumman!

Hur går de me snusen?

Kram

2008-12-18 @ 15:50:16
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0