Dag i gamla Dk

Nämen hallå igen på er, det va fan va jag är flitig just ikväll, det måste var mina nya tränade kondition som gör att jag orkar skriva en massa i bloggen också, ehh eller inte!
Imorgon är det nyårsjympa på Friskis, ni ska väl dit? Ja jag ska iallafall, för jag har som sagt lovat mig själv en ny kropp till födelsedagspresent =) Trevligt! Lite ego att ge sig själv present, men what the hell!

Idag så kom min sambos bror över på frukost vilket va trevligt o sedan så fortsatte vi över till Helsingör, då hängde tom min lilla Hege med =)


Så det va himla kul... Vi började med en trevlig Latte på ett mysigt hak o sen strosade vi bara omkring!
Jag handlade inte massa kläder som jag kanske hade gjort innan, nej, jag handlade blommor, soppa o salta pingviner!
Är det att man är vuxen, köper hellre klimpsoppa än att köpa en trevlig liten nyårsblåsa?
Ja jag vet inte! Vet ni?
Får inte glömma att nämna att vi åt fleaskesteg inann vi åkte hem =) Man får inte glömma den när man e' över!

Vi kom hem från vår lilla tripp i lagom tid för att jag skulle hinna med ett pass på Friskis!
Så det blev lite sånt! Pust va jobbigt! Men efter det så stack vi hem till Hege o Mats och lagade mat till dem =)
Det va supertrevligt, vi bestämde även en ny träff på Måndag, fast då blir det betydligt mycket mer mängd sprit!
*Nice*

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0