Hallå hallå ...

Hallå hallå alla glada, hoppas ni har haft en bra dag!
Idag har jag tagit det ganska passivt. vi var iofs en runda i hbg för att kolla på cyklar, jag, micke, mamma o pappa....

Här sitter pappa o micke o avnjuter en burgare efter flitigt shoppande....

Igår läste jag ut Camilla Läckbers "Isprinsessan".
Jättebra, tog en tag innan jag fann ro i den, men igår vände jag sida efter sida och sitter nu här o saknar Erica ( huvudrollsinnehavaren ) och Patrik o de andra i boken, lustigt hur man kan känna så av en bok, eller hur, men alla som inte redan läst denna.... LÄS DEN!!!!!
                                                  

Nu sitter mina kära arbetskollegor nere på Tycho och snaskar i sig Tychobiff, jag ska hoppa in i bilen om 5 min.
Jag vill så gärna dela mig på mitten och vara på båda ställena, det skär lite i hjärtat att jag va tvungen att avboka tycho med dem =(
Men istället ska jag till Malmö, vindrickande och bio, vi ska se Batman, woohooo..... Tro den kommer vara riktigt bra, hoppas hoppas, ikväll när vi kommer hem blir det säkert en latte, det är ju såååå gott...
                                            

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Heeej...

Vi tyckte det var så synd att du inte kom. Hade ju sett fram emot dig och dina roliga kommentarer.

Förresten Andreas har inte skickat sin presentation till oss... det är lite dåligt.

KRAM på dig!

Nu är det bara 2h tills min semester ;-)

2008-08-08 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0