Regn regn regn...

Jahapp, då har det bara regnat en massa, jag vet att jag har bloivit lite bortskämd med fint väder den senaste veckan, men det räcker inte, jag vill ha sol sol sol igen så att jag kan få relalalaxa i gräset med en fin pilsner och skvallerblaska.
Men jag fick hitta på annat kul då helt enkelt, igår ( Måndag ) så stack jag o micke till IKEA för att spendera pengar på oss själva, det blev en ny tv bänk, hyllor till hallen o hylla till källaren samt då stora förvaringslådor som vi kan slänga massa barndoms krafs i.
               

Idag så fick vi celebert besök, det va Fredde som kom med frukost bullar och ville snacka litta skit och visa bilder från sin senaste semester, jag är så avundsjuk. Strax efter att han begav sig så kom mammy o pappa. Jag ringde hit dem för att ta sig en slurk kaffe o snaska äppelpaj. Imorgon blir det en runda till Danmark tror vi, man kan hoppas solen tittar fram, tittar fram på mig o kanske ger mig en snygg bränna tills det är dags att komma tillbaka på jobb. Hoppas hoppas....

Fredde....


Och den goda pajen....
      

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du kan blogga om bilden som du skicka på Micke igår;)

2008-08-06 @ 11:55:31
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha vad trevligt att du läste min blogg.. haha ja det é ganska kul och skriva när man ser att folk läser den varje dag!!!! ha det så bra! kramar

2008-08-06 @ 12:58:27
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0