Bellas namngivningsdag 09/08/08

Idag har det varit en väldigt trevlig dag hemma hos Bella, hon hade sin namngivning hemma hos hennes föräldrar Gabbe o Patrik. Tyvärr var det inget solsken denna dag, men lagom för att man inte skulle dö av värmeslag. Det fick bli en av böckerna i bokserien "Barnkammaren", tänkte jag skulle fortsätta med detta till högtider så att hon till slut har hela serien. Åhhh gud vad söt hon är, om jag ens kommer få en dotter som är hälften så söt, snäll och go som Bella så tror jag att jag kommer bli den lyckligaste i världen, men men, den dagen...
Här har ni miraklet......=)
                         
     
Hehehe.... så söt o fin!

Fick även träffa gamla bekanta, träffade fina underbara Tessan som jag inte träffat på evighter och även Gabbes syster Mariella "Maja" som fick äran att bli fadder till Bella!



   

Kommentarer
Postat av: Tessan

var är bilden på mig som du skulle lägga upp..? ;( tack för en mysig eftermiddag! puss puss.

2008-08-11 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0