Back to work...

Vem skulle kunna tro att det faktiskt har varit skönt att få komma tillbaka till jobb efter semestern, men så är det iallafall för mig. Kanske är det för att jag trivs himla bra med mitt jobb eller så kanske det har med mina älskade jobbarkompisar att göra, de är verkligen hur fina som helst. Jag har haft en bra dag, komma in i situationen var lite stressigt i morse men när bitarna föll på plats så hade jag en riktigt trevlig dag.......  


     
                             Midsommar hemma hos gosiga Hege


         
                             Jennifergumman, alltid lika söt o fin


Jag skulle gärna vilja lägga upp bilder på dem andra, men jag har inte frågat dem ännu om det är okej för dem att få deras ansikten upptryckta på min blogg =) jag får lägga upp bilder på dem senare.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alltså om du nu skulle lägga upp en bild på mig kunde du väl valt en finare...

Jaja det får väl bli bilder från Stockholm så ska jag försöka se normal ut på en... kanske två om vi har tur.

Kram på dig!

2008-08-26 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0